14.2.13

There's nothing more special than unexpected



Tengo tantas cosas por hacer esta semana que no tengo tiempo ni para respirar… Lo que si tenía claro es que debía publicar este post antes de que la ropa que llevo  pasara de moda… 
Supongo que no hace falta que diga en quién me he inspirado para crear el look… Bueno, para los desinformados sí: me fascina Olivier Rousteing; consigue que alguien como yo, que no para de cambiar y mezclar estilos, pueda ponerse un blazer, una camiseta básica y unos botines, y llevarlos día sí y día también hasta que el cuerpo aguante.
Él ha creado el salvavidas que todo fashionista debería tener ante cualquier situación. Si os ahogáis luego no digáis que no avisé… 

I have so many things to do this week that I have no time even to breathe… But It was clear that I should publish this post before my clothes being old-fashioned.  
I guess It’s not necessary to mention who I’ve been inspired by to create the look… Well, maybe for the more uninformed… I love Olivier Rousteing: he makes that someone like me, who is always changing and mixing styles, can wear a blazer, a basic t-shirt and boots, taking them day in and day out until you drop.
He has created a lifeguard that all fashionist should have to use in any situation. If you drown, then don’t say later that I didn’t advice you… 



















DR MARTENS SPIKE BOOTS
BLANCO PANTS
CALVIN KLEIN T-SHIRT
ZARA BLAZER
SWAROVSKI NEWTON SCREW PENDANT

XO XO


No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...