30.6.12

Everything is good when it's excessive







No hay mes en que Harper's Bazaar no me acompañe allá donde vaya: desde el primer número que salió en España son muchos los ratos que me ha mantenido ocupado, leyendo desde la carta de Melania Pan, hasta el horóscopo. 


Son sus contenidos, la manera que tienen de informar sobre la moda, detalle, como las joyas que envuelven a los colaboradores, o esas fotografías tan espectaculares, por decir algunos detalles, los que hacen de esta revista, mi favorita.
Su número de Julio/Agosto parece inspirado en mí, porque ese ha sido el resumen general de este mes: exceso, exotismo, relax… Un número supercaliente y sexy, como un servidor.
Pero no penséis que todo ha sido bronceado y niños salpicando mi cuerpo con pistolas de agua… Estos días estoy preparando un montón de sorpresas que descubriréis pronto aquí, hasta entonces, vuelvo a mi colchoneta rosa… No sea que mojen mi joya más preciada… Si, mi Harper's Bazaar.






There is no month in which Harper's Bazaar not come with me wherever I go: from its first edition which came out in Spain, it has entertained me for much time, reading from the letter of Melania Pan to the horoscope.

Its contents, the way they report about fashion, details such as the jewels that involve their collaborators, or those spectacular photographs are some of the thing that this magazine, my favorite.
Its July / August number seems to be inspired in me, because that is the overview of this month: excess, exoticism, relax... A superhot and sexy number, as I am.
But do not think that everything has been sunbathing and children splashing my body with water guns... These days I've been preparing a lot of surprises which I’ll show you here soon, until then, I return to my pink air bed... Don’t want my most precious jewel getting wet… Yes, I talking about my 
Harper's Bazaar.


HottieKen
Escucha: 'Disparate Youth' de Santigold.



XO XO




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...